طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

طرفداران دنیای جادو و فانتزی
طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

نوروز 1395 را به همه ی هری پاتری های عزیز تبریک عرض می نماییم .
سعی بر این داریم که عاشقان و طرفداران خانم رولینگ | هری پاتر | پرسی جکسون | دنیای سحر وجادو | دنیای فانتزی راگرد هم آورده ولذت ببریم.

بایگانی


هری پاتر و فرزند نفرین شده به قلم خانم رولینگ و با همکاری جک ترون و جان تیفانی به صحنه نمایش می رود.

این سری از داستان های جی.کی.رولینگ  روایتگر  19سال بعد از جنگ هاگوارتز است  اما در هری پاتر 8 پسر هری پاتر همانند پدرش به چالش کشیده می شود.

پیش نمایش این تئاتر از ۱۸ خرداد ۹۵ به روی صحنه تئاتر لندن خواهد آمد پس بنابر این عوامل این پروژه به فکر بازیگران نیز بوده اند .

حال این بازیگران با خوشنودی ملکه قصه ها خانم رولینگ انتخاب شده اند که قصد معرفی آنها به شما را داریم.

جیمی پارکر، نوما دومزنی و پاول تورنلی به ترتیب در نقش‌های هری، هرماینی و رون ظاهر شودند.

جیمی پارکر : اولین بازیگری هست که نقش هری پاتر را روی صحنه ایفا خواهد کرد. جیمی در حال حاضر در نمایش پسرها و عروسک‌هایشان در نقش اسکای مسترسون بازی می‌کند.

نوما : نقش هرماینی را بازی می‌کند، قبلا به خاطر ایفای نقش در تئاتر لیندا، نقدهای بسیار مثبتی برای بازی خوبش گرفته بود. او نقشی هم در سریال دکترهو بازی کرده بود.

پاول : به ایفای نقش رون می پردازد، او قبلا در فیلم جاده لندن  بازی کرده بود و در چندین نمایش تئاتر برجسته دیگر هم حضور پیدا کرده بود.

 

http://up44.ir/previews/5d2042e5a3faccd5d81469ea5cb735c6.jpg

جی.کی.رولینگ به پاترمور گفت:‌ «برای بازیگران انتخاب شده داستان هری پاتر و فرزند طلسم شده، بسیار هیجان زده هستم. نمیتونم صبر کنم تا تابستون سال آینده روی صحنه، جیمی، نوما و پاول رو در نقش‌های بزرگسالی هری، هرماینی و رون ببینم.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی