طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

طرفداران دنیای جادو و فانتزی
طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

نوروز 1395 را به همه ی هری پاتری های عزیز تبریک عرض می نماییم .
سعی بر این داریم که عاشقان و طرفداران خانم رولینگ | هری پاتر | پرسی جکسون | دنیای سحر وجادو | دنیای فانتزی راگرد هم آورده ولذت ببریم.

بایگانی


چیز عجیبی نیست که جدیدترین فیلم جنگ ستارگان با عنوان نیرو برمی خیزد امسال در سینماها خوب بدرخشد.

این فیلم که تنها پنج روز از زمان اکرانش می گذرد غوغایی در گیشه ها به پا کرده و توانسته در همین مدت کم چندین رکورد را نیز در باکس آفیس جا به جا کند و در دو بخش به سلطه هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت دوم، پس از چهار سال پایان دهد.

این فیلم در شب پیش نمایش خود در ایالات متحده آمریکا، توانست با فروش ۵۷ میلیون دلاری، رکورد ” بیشترین فروش پیش نمایش پنجشبه شب ” را که پیش از این در اختیار هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم با میزان فروش ۱۴ میلیون دلار بود را بشکند.

همچنین جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد توانست با فروش کلی ۱۱۹٫۱۱۹٫۲۸۲ میلیون دلاری در روز افتتاحیه، رکورد ” بیشترین فروش روز افتتاحیه ” که پیش از این در اختیار هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت دوم با میزان فروش ۹۱٫۰۷۱٫۱۱۹ میلیون دلار بود را نیز از آن خود کند.

دامنال گلیسون بازیگر نقش بیل ویزلی در فیلم های هری پاتر نیز در نقش ژنرال هاکس، در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

 

باتشکرازدمنتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی