طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

طرفداران دنیای جادو و فانتزی
طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

نوروز 1395 را به همه ی هری پاتری های عزیز تبریک عرض می نماییم .
سعی بر این داریم که عاشقان و طرفداران خانم رولینگ | هری پاتر | پرسی جکسون | دنیای سحر وجادو | دنیای فانتزی راگرد هم آورده ولذت ببریم.

بایگانی

5mtu_11-700x300.jpg


دقایقی پیش، سایت پاترمور از تقویم دیواری سال ۲۰۱۶ هری پاتر برای اولین بار رونمایی کرد. این تقویم دیواری که در فرمت PDF منتشر شده است، حاوی تصاویری کاملا جدید از طراحی‌های بخش‌های مختلف داستان هری پاتر هست که برخی از آنها تا به حال هرگز منتشر نشده بودند. در ضمن این تقویم حاوی اطلاعات مناسبت‌ها و حوادث جادویی هم هست و مناسبت هر روز را در آن می‌توانید مشاهده کنید.

فایل‌هایی که در اینجا گذاشتیم حتی از سایت رسمی پاترمور هم بصورت مستقیم قابل دریافت نیست و بدون تغییر سورس نمی‌توانید تصاویر را با کیفیت دریافت کنید.

چرا عکس صحنه اژدها دوبار در گالری وجود دارد؟
 یکی از صفحه‌های تقویم بود، یکی هم از سایت رسمی پاترمور. بصورت پیش فرض عکسی که در پاترمور می‌بینید، نسخه کوچک شده تصویر هست. ولی با تغییر سورس کد پاترمور میتونید عکس رو با کیفیت اصل دریافت کنید. که اینکار رو برای شما انجام شده و در ادامه مطلب شما می توانید آن را دانلود کنید.
 

           هری پاتر در حمام - جام آتش   

دانلود فایل اصلی تقویم ۲۰۱۶ هری پاتر (۷.۴ مگ)
دانلود نسخه اصلی تمام تصاویر زیر (۱۳.۷ مگ)



منبع:دمنتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی