طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

طرفداران دنیای جادو و فانتزی
طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

نوروز 1395 را به همه ی هری پاتری های عزیز تبریک عرض می نماییم .
سعی بر این داریم که عاشقان و طرفداران خانم رولینگ | هری پاتر | پرسی جکسون | دنیای سحر وجادو | دنیای فانتزی راگرد هم آورده ولذت ببریم.

بایگانی


یک تصویر تبلیغاتی جدید از نیوت اسکمندر در حال بالا آمدن از پله‌هایی در ساختمانی در شهر نیویورک، به همراه کیف جادویی اش و در دست دیگر کاغذی با محتوای " مبارزه با هیولا های جدید " و مردمان و خبرنگاران دنیای جادو در پشت سرش، توسط مجله Empire به انتشار رسیده . هم چنین این مجله به مصاحبه با هنرمندان و عوامل این پروژه به مصاحبه پرداخته .


http://up44.ir/previews/11e3326ebd9187647e06f8209676bf74.jpg

 

متن مصاحبه " دیوید هیمن " گارگردان فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها  با  مجله Empire  :

دیوید هیمن: نیوت یک جانورشناس جادوییست که به تازگی سفر بین المللی خود را برای یافتن و مستند کردن موجودات جادویی جهت نگارش کتابی که قصد انتشار آن را دارد، به پایان رسانده است. چمدان او نقش مهمی دارد، زیرا که حاوی چندین موجودی است که او در حال تحقیق روی آنها است. ممکن است چمدان کوچکی به نظر بیاید، اما یک دنیا موجود را در خود جای داده است.

بعضی روزها میشد که بیش از هزاران بازیگر سیاه لشکر داشتیم که همگی با لباس‌های ویژه سال ۱۹۲۰ حاضر شده بودند. قصد داریم وارد دنیای جادویی بشیم، اما با خودمون شخصیت‌های جادویی رو داخل ماگل‌ها (مشنگ‌ها) یا دنیای غیرجادویی می‌بریم.



در این عکس جیکوب کواسکی، نیوت اسکمندر و تینا گلدشتاین را در آپارتمانی در سال ۱۹۲۰ می‌بینیم.

http://up44.ir/previews/d74098e88653727d93db4e48d7afb856.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی