طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

طرفداران دنیای جادو و فانتزی
طرفداران رولینگ♥هری پاتر♥پرسی جکسون ♥فانتزی ها

نوروز 1395 را به همه ی هری پاتری های عزیز تبریک عرض می نماییم .
سعی بر این داریم که عاشقان و طرفداران خانم رولینگ | هری پاتر | پرسی جکسون | دنیای سحر وجادو | دنیای فانتزی راگرد هم آورده ولذت ببریم.

بایگانی

wn0g_7dvvsdd.jpg

پس از اعلام سیاه پوست بودن هرماینی گرنجر و واکنش هواداران هرماینی سفید پوست همه در انتظار نظر بازیگر این نقش در سری فیلم های هری پاتر یعنی خانم اما واتسون بودند که بالاخره پس از چند وقت سکوت شکسته شد و خانم واتسون نظر خود را در باره ی سیاهپوست بودن هرمیون گرنجر و هنرمندی نوما دومزونی بازیگر سیاه پوست نقش هرمیون در هری پاتر و فرزند نفرین شده بیان کرد.

برای اطلاع از واکنش خانم واتسون به ادامه مطلب بروید .


❤️ اما واتسون :
نمی‌تونم صبر کنم تا نوما دومزونی رو سال آینده روی صحنه در نقش هرماینی ببینم. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #هری‌پاتروفرزندطلسم‌شده #۲۰۱۶


❤️ خلاصه داستان «هری پاتر و فرزند طلسم شده» که دقیقا از ادامه «هری پاتر و یادگاران مرگ« آغاز می‌شود، به این شرح است:

هری پاتر بودن همیشه سخت بود و الان هم آسون‌تر نشده. یه کارمند پرکار وزارت سحر و جادو، همسر و پدر سه بچه مدرسه‌ای بودن، سخت هست.
همون طور که هری با گذشته خودش دست و پنجه نرم می‌کنه و باعث میشه نتونه در اونجایی که تعلق داره، باقی بمونه، کوچکترین فرزند پسرش به نام آلبوس باید بار میراث خانوادگی‌شون رو به دوش بکشه. میراثی که هرگز خواستارش نبوده. همون طور که گذشته و حال همچنان مخاطره آمیز هست، هم پدر و هم پسر با این حقیقت تلخ کنار آمده‌اند: بعضی وقتها، اتفاقات تلخ از جایی رخ میدهند که انتظار آن را نخواهی داشت.

نظرات  (۱)

سلام عالی بود به منم سربزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی